Anna Bergendahl floppade totalt - vem hade inte kunna förutspått det?

WTF?! Vi missade finalen i Eurovision song contest 2010!
Jag menar, seriöst, hallå? Kunde vi kvala vidare med förra årets skitlåt så kunde vi fan ha gjort det med årets skitlåt också! Nej nu skäms jag över att vara svensk, faktiskt.

När fan missade vi finalen senast?
Har vi missat den överhuvudtaget, någonsin?!

Nej usch säger jag. Ja, jag vissste att låten inte skulle gå bra i Europa, men jag trodde väl i alla fall på final, nu är det ju inte ens minsta värt att se finalen på lördag, yey, då kan vi partaja istället, moahahahaha! Nej men gud, det är lite ofattbart. Sverige har blivit ett av de där muppländerna som Nederländerna och Slovenien och blä!

Minns ni när Anna Bergendahl hade vunnit svenska och så sa hon: Ja, nu jävlar är det fan på tiden att vi tar dom! Och jag minns att jag tänkte: Ja du kan ju försöka ta dom så mycket du vill men med den där skitlåten kommer du fan inte längre än till Blomsterhult (vart fan ligger det förresten?) och jag hade rätt! Det är en skitdålig låt och Salem Al Fakir hade vunnit hela skiten OM INTE DE JÄVLA SVENSKARNA SOM RÖSTAR SOM IDIOTER HADE VARIT SÅNNA STORA OCH DÖVA IDIOTER. TACK SVERIGE, TACK! (vad fan tänkte de med, röven? Högst troligt!)

Nej, jag skrattar mest bara för att det är så komiskt alltihopa.
Och det mer komiska är att norrmännen sitter och skrattar åt oss medans de är värdar för årets final och vi tog oss bara så lång som semifinal, great.

Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Blomsterhult ligger ju i Småland. Emil i Lönneberga vettu. Ha,ha.

2010-05-28 @ 07:46:18
Postat av: Linda

Stackars Anna..

2010-05-28 @ 08:16:58
URL: http://wrapup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blomsterhult heter Karlstad/ulvsbys Hemmabana HiHi

2010-05-28 @ 19:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0