Steg I

Nu har jag varit och sökt jobb på BIK BOK och jag hoppas verkligen verkligen att jag får det för jag vill verkligen verkligen ha det! Jag behöver det! Jag behöver det för att kunna fullborda min plan och jag vill ha det för det är det jag vill arbeta med. Jag vill arbeta med kläder, enkelt.

Jag gjorde en sak med min ansökan som jag inte vet om det var bra eller dåligt.
Istället för att bara lämna in ett tråkigt brunt kuvert så klippte jag ut en bild på en modell i snygga kläder och klistrade på och så skrev jag "Emelies ansökan till BIK BOK" med snygga bokstäver. Nu såhär i efterhand vet jag inte om det var roligt och uppskattat att få ett sånt brev eller om det var löjligt? :S


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var roligt :-)

2010-03-04 @ 20:02:40
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0