/

Ja nu har jag verkligen fått mig en tankeställare, tack för det Amanda. Du har skapat kaos i min hjärna! Men det gjorde du så gärna, ha! Fyndigt ;)

Jag vill åka utomlands och lämna allt, men jag vill inte lämna alla längre. Jag vill inte lämna Alex, jag vill att han följer med, men det går inte för han pluggar. Jag vill göra så mycket, men allt jag vill göra är så orealistiskt. Varför kan jag inte vara som den där pojken på Vattudalsskolan som sa att han ville bli Ica-chef som hans pappa? Varför? För att jag inte är han! Jag är en människa som lever i centrum, åtminstonde så gjorde jag det, har dalat lite på den fronten och det är lite synd faktiskt. För när man väl är tyst så tänker man för mycket och jag tycker inte om det.

Jag tänker för mycket och gör för lite, varför?

Varför?

Varför?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0