/

Jag orkar inte ha det såhär längre.
Jag orkar inte vakna sent om dagarna och inte göra någonting under hela dagen, bara gå och vänta på att klockan ska bli sent så att man får gå och lägga sig och sen leva om samma dag igen.

Det är jobbigt.
Och jag vet inte hur jag sak ta mig ur det.
För jag har verkligen ingen lust till någonting längre. Och jag vill känna lust! Jag vill brinna för någonting igen!

Jag vill veta vad jag vill. Jag önskar att jag en dag bara vaknade upp och visste precis vad jag ville göra, för då skulle jag göra det! Utan att tveka!

Jag tog i alla fall tag i att kolla nya kurser idag och jag hittade en som jag verkligen ville gå, en danskurs, jag älskar att dansa och jag blev så glad att jag hade hittat den! Men då var det ju så att man var tvungen att ha studerat dans i gymnasiet, man var tvungen att ha erfarenhet av det och vet ni? Jag blev så jävla förbannad! För ska det verkligen behöva vara så jävla avgörande redan vid 16 års ålder?! Att det man väljer att studera i gymnasiet ska påverka en resten av ens liv?! FAN TA SVERIGE, FÖRBANNADE JÄVLA SKITLAND MED DERAS JÄVLA SKITSYSTEM! (Jag älskar Sverige i vanliga fall, men ibland blir det för mycket!)

Ingen kan veta vad de vill göra med sitt liv vid 16 års ålder!
Så varför finns det sånna jävla skitregler?! ÅÅÅÅHÅHHHÅHHÅHÅHH!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0