Sömnlösa nätter och ångest

Jag kan inte sova om nätterna.
I tre jävla dagar, oändliga nätter för att vara mer exakt, har jag inte kunna somna på flera timmar. Jag har gått och lagt mig i någorlunda tid om man bortser från söndagen. Jag har legat och väntat och väntat, tänkt, vridit på mig, suckat, tröttnat, piggnat till, svettats, frusit, varit tätt i näsan, vridit mig lite till, tänkt ännu mer, ja, ni fattar?

TOTALT JÄVLA MENINGSLÖST ATT ENS FÖRSÖKA SOVA!

Det här tar fan knäcken på mig!
Om inte jag kan somna ordentligt nu ikväll så kommer jag fan ta sömntabletter i morgon, jag skojar inte!
Jag står inte ut längre! Det drabbar ju inte bara min sömn utan hela nästa dag då jag är så trött och har så jävla ont i huvudet. Sen har jag kommit på varför jag inte kan somna:

En anledning är att jag är på väg att bli förkyld, igen.
Jag är tätt i näsan och det bara rinner i ögonen, ett tecken på att förkylningen närmar sig.
Anledning nummer två är att jag tänker på allt, och jag kan verkligen inte koppla bort det! Jag tänker på allt jag måste plugga (även om det inte återstår mycket nu), min balklänning! Vilken färg?! Och när jag väl kommit frram till det så måste jag hitta skor till den, väska, smycken, ja allt! När det är klart måste jag hitta en studentklänning, skor till den, väska till den! Sen så är det framtiden, vad ska jag göra, vad ska jag jobba med, vart ska jag bo, vad ska min älskling plugga till? GAH! Jag får ångest, PANIK! Jag klarar fan inte det här mer nu.

Vem fan sa att det var en fröjd att snart vara student?

Den måste ju fan ha varit dum i huvudet! Eller i alla fall haft något fel! Eller bara haft ett jävlligt lågt IQ!
De är inte alls en fröjd att vara student, det är inte ens lite roligt! Det är bara en massa ångest och stress, med allt man måste göra, allt man måste bli klar med. Och nu väntar ju alla de förbannade nationella proven!
Har ett i morgon till exempel, Uppsats i Svenska B, endast i 5 timmar! (Jag har godis så jag klarar mig! Tänkte ge mig sockerkickar så att jag inte somnar där nere i kylan!)

Skit samma.
Idag var det fystester och jag fasade järnet för de! (Tyckte mig vara otränad uttav bara helvete!)
Men icke sa picke! Beepen gick skitbra! (Det var den jag fasade mest för) Jag sprang pers! :D Innan har jag sprungit 8:4 och nu sprang jag 9:2, det är faktiskt en klar förbättring mot förra beep-testet då jag sprang 7:1, så jag är riktigt nöjd nu faktiskt och utpumpad på energi i benen totalt! Resten av fystesterna gick också bra. Lika stark mage som förra gången, starkare chinsarmar, svagare armhävningsarmar, svagare core-mage, men va fan, det kan man inte räkna, för min rygg gör något gruvligt ont när jag står i den där jävla coren så jag går ner istället. Hellre en frisk rygg än en minut till på coren, eller hur?

Nu ska jag sova. (Om jag nu somnar återstår ju att se, hoppas!)

God natt // Slem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0