"Sovrummet"

Nu ni mina kära vänner har det för första gången sedan vi renoverade i, hmhm, (jag skäms lite sådäääär...) maj. Eller var det april? Ja ja, nu har det i alla fall åkt upp saker på väggarna! Tadaaaaaaa!!!

En tavla som Alex fick i julklapp pryder sin plats ovanför soffan och sedan har min stillebenskrokhylla åkt upp vid spegeln och lite väggord pryder numera mina väggar, och icke att förglömma så har mina älskade sänglampor äntligen kommit upp där de hör hemma! Riktigt mysigt måste jag säga. Det känns lite mer som ett hem nu och inte bara som ett par tråkiga, vita väggar.

I och med att jag införskaffade en stor spegel och bokhyllorna som vi skaffade någon gång förra året så känns det som två små rum nu, istället för ett stort med säng och soffa i samma, yuck!

Här ska ni i alla fall få se lite av "sovrummet" :)



Lådorna är märke Tilda och införskaffade på Panduro, på rea dessutom! Gillas gillas!





I sängen ska det upp fleeeeera kuddar till (ni vet det där med mig och kuddar, många ska det vara!)



Jag älskar dessa tygpåsar från H&M, here I come La France :)



Min älskade favoritklänning som jag hade på Kikkis och Emils bröllop i somras är så himla underbar och förtjänar att hänga någon annanstans än i garderoben, så den gjorde sig mycket bättre som ett stillebensföremål då det inte riktigt är säsong för att bära denna klänning :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Men guses vad fint! Ser ut att vara gjort av ett inredningsproffs! :)

2011-03-01 @ 20:12:05
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0