Välkommen våren!

Idag har det varit en helt underbar dag här i Karlstad. Solen har stått högt på himmelen och värmen har varit kanon! Jag och älsk tog en fika nere på stan och jag passade på att införskaffa mig lite små detaljer :)

Tog mig även en titt på Noll 54 och jag fullkomligt älskar den butiken! Åh, världens finaste och mysigaste! Jag önskar att jag var rik så att jag kunde köpa allt dom har där inne. Hittade en lite småkul grej som jag inte köpte idag för jag såg den precis när jag var på väg ut, så jag går nog in där på måndag igen och köper den.

Igår var jag förresten på IKEA och kolla vilket fynd jag hittade!
Denna jättesöta pall som man kan ha lite som man vill. Jag har varit på jakt efter exakt en sån här ett bra tag nu så det var ju givet att jag köpte den för ynka 99 kr (så slapp jag snickra ihop en själv! Eller ja, pappa slapp...) haha! ;)

Här har vi då den jättefina pallen :)



Och den dekorerades såhär :)










Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint!!!Och tofs förstås.....

2011-01-30 @ 10:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0