Tjolahopp tjolahej!

Nu är julen och över och därmed mitt julbloggande, vilket betyder att det nog kommer dyka upp några fler inlägg än vad det gjort de senaste månaderna på denna blogg.
Egentligen funderade jag faktiskt på att ta bort den här bloggen för jag hade ingen lust att skriva överhuvudtaget, eller ens någon lust att folk skulle lägga sin näsa i blöt i mitt liv, för det är väl det man vill på något sätt när man skriver ett inlägg och skapar en blogg, man vill att folk ska veta, man vill vara tillgänglig för allt och alla, inget ont om det, men ibland är det jobbigt...

Men å andra sidan!
Så är det ganska roligt när folk lägger sin näsa i blöt och kommenterar och tror att de vet allt om en för att de läser några ynka inlägg och på så sätt bildar sig en hel uppfattning om hur personen i fråga är. Och dessutom kan det vara riktigt roligt att dela med sig av vad som händer i ens liv, för det kan inspirera andra till att göra det som jag gör eller så kan det göra tvärtemot och inspirera till vad jag absolut inte vill göra, vilket är en win win-situation! Gud va bra, eller hur! :)

Okej, så jag fortsätter blogga, nu är det bestämt.
Så, när vi ända är igång tänkte jag uppdatera er lite.

Sen oktober 2010 har jag läst en service och försäljningskurs hos utbildningsföretaget MiROi och just nu är jag och praktiserar på Åhlens här i Karlstad och jag trivs som fisken i vattnet! Det är precis ett sånt företag som jag vill arbeta på och jag har haft så himla roligt. Jag verkligen känner ända in i själen att detta är precis vad jag vill jobba med :) Nu när jag praktiserar i en butik som Åhlens så ger det mig lite möjligheter och efter detta skulle jag gärna vilja gå vidare med det jag påbörjat och utveckla mig inom service och försäljning samt affärsekonomi. Om några år vill jag bli butikschef för någon butik och då ska jag ändra lagarna vad gäller dresscode! Fan vilka tråkiga och neutrala kläder man måste bära, jag tycker att man ska inspirera!

Ja, det var allt för mig.
Nä, såklart inte, jag har tusen saker att berätta men jag hinner inte just nu! :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Någon dag ska jag komma och handla lite i din Åhlens, så det så! :)

2011-01-23 @ 21:44:14
URL: http://vonthea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0