Välkommen hösten













Härmed välkomnar jag hösten för fasiken vad kallt det har varit i Karlstad nu i några dagar, nästan så jag ville ta fram vinterjackorna men jag hejdade mig i sista sekund. Idag har jag i alla fall varit ledig och det har varit välbehövligt måste jag säga! Har varit nere på stan med älsk och handlat behövligheter + presenter till våra föräldrar som fyller år nu i dagarna, riktigt mysigt :)

Nya färger pryder numera min lägenhet också. Bort med alla ljusa pastellfärger och in med lite höst. Tända ljus och massa gosiga filtar är ett måste! Den fina blomman i färgen plommon kommer från min vän Sandra, älskar den och den fina krukan är ett fynd från Clas Ohlsson (!) :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev ju superfint ju :) Kramisar mamma

2011-08-30 @ 13:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0