Spice Girls

Åh jag fick en sån där underbar flashback! :D

SPICE GIRLS!

Gud, jag var helt beroende av dem i deras bästa dagar, jag älskade dom! Mina kompisar älskade dom och herre gud, jag hade en orange t-shirt med dom på och jag hade deras platåskor i svart med brittiska flaggan på som de släppte och minns ni alla idolbilder som man samlade och bytte med varandra? Ja herre jösses vad många sånna bilder jag hade! Sen kom barbiedockorna och jag älskade att leka med barbie, men det var faktiskt en av få saker jag aldrig hade... I alla fall, jag och mina kompisar dansade och sjöng alltid till Spice girls och gjorde uppträdande och lekte att vi var dom, vem gjorde inte det? Min favorit var Victoria och Melanie C (stavas hon så?) den eleganta och den sportiga, passar mig perfekt! ;) Minns ni filmen! Den med utomjordingar och massa, den är ju riktigt rolig ju, haha!

Nej de var fan riktigt bra!
Men sen vart det ju töntigt att lyssna på dom men va fan, de är ju coola ju! :D

I give ya this song in true spice girls spirit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0