R.I.P Andra Avenyn

Jag sitter här i tårar! Det var det allra sista avsnittet av Andra Avenyn, inte sista för säsongen, inte sista för uppehåll, sista, det absolut sista avsnittet och nu är serien död, varför?!
Jag som faktiskt hade blivit frälst i serien, jag missade många av de första avsnitten när serien gick så ofta, men när jag väl kom igång så har jag följt den som en hök!

Detta avsnitt var det absolut bästa jag någonsin sett av Andra Avenyn, det var så hemskt! Och så fint! Och hemskt! Ja jag satt och grät som en tok och höll händerna på kinderna genom hela avsnittet i princip, ja ni vet så som man gör när man blir så chockad och inte fattar vad det är som händer.
Förra veckan, eller om det var veckan innan det så var jag så arg över att Kim hade erkänt våldtäkten, för jag visste att han aldrig skulle göra något sånt mot den han älskar, herre gud! Liv har ju varit hans stora kärlek sen begynnelsens tid, men det var ju inte han! Och då blev jag så glad ^^ Det var den sjuke jäveln Marcus istället som var helt psykstörd i det här avsnittet, jag trodde faktiskt att det var han hela tiden, damn I'm good, jag har ju rätt hela tiden, haha! ;)

Jaja, det var ett grymt bra avsnitt! Men som vanligt i alla sista avsnitt så bakar de in allt de kan och ska ordna upp allting, det blir mest en smörja av allt, men här ordnade de upp det riktigt bra! De växlade mellan hemskheter och fina saker, och Katarina då! Hon ville inte ha sitt barn och efter att ha sett bilderna när hon låg där och skulle föda så vill jag aldrig någonsin föda ett barn, nej dra åt helvete va ont det ska göra! Jag vet också att jag ljuger när jag säger det där för jag vill ju väldigt väldigt gärna ha barn, men det räcker för att avhålla mig i några år till i alla fall ;) Gud man blir ju skräckslagen när man hör skriken och ser smärtan!

Nej, jag kommer sakna Andra Avenyn riktigt mycket, onsdagar var ju så bra! Värsta tv-kvällen och nu är det slut med det. Det värsta var att jag tänkte skita i att se det idag för att förra veckans avsnitt var ganska lamt och jag visste inte att detta var det sista, tur att jag inte gjorde det!

Puss



Det här är visserligen en jättegammal bild, men i alla fall.
Jag vill se alla säsongerna!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nja, jag badar aldrig på sommaren. Har haft luff förut och det funkar bra. Men jag ska nog fråga frissan. Men jag är rädd att det blir en man! haha, hur fan ska en man kunna klippa mitt hår?

2010-05-06 @ 20:54:48
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0