Nostalgi

Åh! Jag fick sån nostalgi, jag tror att jag är inne i ett sånt flow just nu :)

Min absoluta favoritserie när jag var yngre - REDERIET.

Varje torsdag (dagen då serien sändes) så hade jag gymnastikträning och varje gång, varenda liten gång så frågade jag alltid: Vem mer än jag ska se på Redeiret ikväll? Haha! Inte en enda gång missade jag det. I början frågade jag för att jag ville veta men sen blev det som tradition för alla och om jag inte frågade så påminde de mig, haha! Ja, sånna minnen! :)

Nä, idag har varit en riktig nostalgidag. Jag har tittat på första avsnittet av serien Tre kronor, den minns ni väl också! Och nu på kvällskvisten fick det bli Rederiet :)

Älskar musiken i introt så varsågod, just for you babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0