Mat mat mat mat mat (Pumbaa)

Mmm... Mat!

Jag har blivit sjukt matgalen, jag fattar inte vad det har blivit med mig. Jag äter och äter och äter och så äter jag lite till och sen vilar jag och sen äter jag igen. Wtf? Man skulle kunna tro att jag levt på Robinssonön i 70 år med tanke på hur mycket jag äter!

Istället för att äta en chokladbit så vill jag hellre ha en god kycklingfilé med god potatis till och massa grönsaker, mmm! Fast nu ska jag inte ljuga. När jag väl fått det första jag vill ha (mat) så slinker chokladbiten ner, haha! Tur att man är smal och aldrig går upp i vikt ^^ Jag kan äta vad jag vill, yey!

Nu blir det kvällsfika!
Det var länge sen. På det sättet kan jag sakna Sörgård faktiskt. Kvällsfikat var det bästa målet på hela dagen, men nu är det frukost! Gud, jag längtar redan till frukost :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0