Glass

Vi skippade kladdkaka och tog oss en långpromenad och avslutade den med glass, riktigt gott och riktigt skönt! :) Herregud, jag har trakasserats av samtal idag, usch! Jag hatar när det ringer och man inte vet vem det är, konstiga nummer, hemliga nummer, you name it.

Jag önskar de kunde ta tillbaka Magnum Double till GB glass! Varför in i helvete slutade de med den förbaskat goda glassen?! Det var min absoluta favorit och när de slutade med den ville jag gråta. Nu tvingas man stå ut med de inte alltför goda glassarna, yey. Nej, ta tillbaka den! Ska ta coh skriva ett brev till dem! Hur kan de bara sluta med den glassen som säljer bäst? Idioter. Och solero shots! Den goda isglassen med gröna kulor, den vill jag också ha tillbaka! :D Den var en räddare i nöden när det var riktigt varmt ute, svalkande på hög nivå.

Tjao!




Mmm!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

min favoritglass var Magnum Frosseri...den fanns sommaren 2004 fyra tror jag, då alla magnumglassarna hette något med de 7 dödssynderna.

2010-05-18 @ 19:39:00
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0