Fika och buzz

Idag har jag och Alex fikat med Linda och Simon nere på stan. Det blev en fika på Wayne's coffee och jag måste erkänna att jag nog är en av de få som absolut inte gillar det stället! Det är så dyrt och det är tråkiga saker att äta, nä, tacka vet jag Espressohouse, de har ju inte ens riktiga brownies på Wayne's ju! Bara torra och äckliga, blä! Men trots det missödet så var det riktigt mysigt. Vi satt vid uteserveringen i solen och snackade om allt mellan himmel och jord och Simon berättade en klurig historia som det inte finns något svar på! Faktiskt! Och detta visar att matematiken inte är fulländad! Jag borde kanske göra ett försök och skicka problemet till Sara för hon älskar matte och är riktigt bra på det, men hur mycket hon än vrider och vänder på det så kommer hon aldrig få till något svar...

Efter fika blev det en snabbis på H&M då de skulle ha strumpbyxor och kallsipper som Simon så fint uttryckte det, haha! Efter det hade vi ingen lust att åka hem till var och en så vi följde alla med hem till Simon uppe på campus och där lirade vi fotboll och helvete vad jag var grym! Jag var kungen på plan! Näst efter Simon kanske... Men han har ju faktiskt gått på fotbollsgymnasium! Till mitt försvar alltså. Men sen kom regnet! Och då begav vi oss in igen och spelade buzz och det kan jag erkänna att jag suger på, helvete vad dålig jag var. Jag låg sist i alla ronder fram till den sista då man plockar asmycket poäng och då jobbade jag ikapp dryga 2000 poäng och blev tvåa ^^ yey!

Vi lyssnade på musik, snackade en massa och nu sitter jag här och väntar på god, grekisk mat som Alex, dagen till ära, lagar :) En bra dag alltså och ovanpå allt det här så blev det ett inköp av CHICs nya nummer som kom ut idag! Jag fick till och med tvinga de på pressbyrån att plocka upp dem eftersom de låg där inbundna i en bunt när vi kom... Jaja, jag älskar tidningen, okej?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0