130510

Idag är det kristi himmelfärd eller kristi flygare eller vad man nu tycker om att kalla det. Det regnar, det är grått, det är mulet, det är kallt, det är blött och jag vägrar att gå ut. Jag vägrar också att klä på mig! För tillfället i alla fall. Jag har så jävla tråkigt så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen och det finns inget att göra. Typ allt stänger tidigt idag och det finns inget att göra nere på stan heller, bussarna går inte lika ofta för att det är en röd dag, och jag har redan städat, diskat, duschat, ätit frukost och pluggat. Gud, vem fan kom på denna sjukt löjliga dag?! Seriöst?! Det är ju bara en jävla anledning för att få vara ledig!

Nej fy fan säger jag.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, du skulle säkert uppskatta ledigheten om du jobbade 5 dagar i veckan annars. Men nästa år blir du nog glad, för nästa år faller nästan alla röda dagar på en helgdag.

2010-05-13 @ 14:17:20
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0