Förbannade jävla fuckhelg asså

Min helg har varit riktigt hemsk! På alla sätt och vis!

För det första: I fredags fick ju jag och Alex lite smått panik när vår vän Simon skulle komma på besök, vi missade träning och så, vet ni vad som händer sen? Mamma ringer. 
- Hej! Vad gör du?
- Jag skalar potatis
- Jag hoppas du gör mycket mat då!
- Nej, nej, du skämtar med mig? (fan tänker jag)
- För vi kommer om en timme!

AAAHHAHAHAHAA!!! Som om inte Simon vore nog så kommer hela min familj och ska sova över i min etta! På 45 kvadrat, ja herre jävlar. Självklart skulle de ha mat också. Så Alex fick skynda sig ner på affären efter mer potatis, vitlöksmarinad, chips och läsk och jag fick skynda mig att panikskala den potatisen jag hade och vad händer inte? Jo jag skär mig i fingern med den jävla potatisskalaren och det blöder som fan, det slutade aldrig heller utan bara fortsatte så i drygt en timme!

Slutresultatet av hela vistelsen är att det är jobbigt att sova sex pers i samma lägenhet när det bara är en etta, men samtidigt är det riktigt roligt. Vi hade roligt, vi hade roligt hela kvällen :) Vi var ju faktiskt åtta pers i lgenheten under kvällen och det var så roligt att träffa Simon igen :)

På lördagen var det tävling i Karlstad och det var därför min familj hade kommit på fredagen.
När jag kommer ner till skyttehallen och ska fylla min vattenflaska får jag veta att det är en vattenläcka i Karlstad och att det knappt finns något vatten! Men va fan tänkte jag. Dessutom var jag pissnödig som fan men de hade låst toaletterna, hurra! Hemma hade jag ingen brist på vatten, jag bor ju faktiskt i den bästa delen av stan ;) HAHA! Under dagen var jag skjutledare i tre skjutlag och trodde jag skulle svälta ihjäl och svimma av den kvava luften där nere och när jag skulle köpa mig en korv så var den slut. NOOOOOO!!!!

Slutresultatet av lördagen blev så att jag inte fick dricka något vatten på hela dagen och när jag kom hem fick vi inte heller dricka vattnet för att det kunde vara bakterier i det, i så fall hade vi varit tvungna att koka det, hallå? Det kändes som att jag var i Tjeckien eller Ungern eller nå annat B-land när jag inte fick dricka av vattnet! Och på stora torget så stod de och delade ut vatten i flaskor, ja, Afrika nästa.

På söndagen så händer det ofattbara. Det börjar snöa en helvetes jävla massa snö! SNÖ! I slutet av Mars! Fan, fan, fan. Det var inga dåliga snöfingor heller, stora och tjocka som fan! Gud jag var så arg! Men det smälte bort någorlunda när solen kom fram.

Slutresultatet av söndagen var det att när jag och Alex anlände till Hagfors var det typ en halvmeter jävla snö och där kom jag, i skinnjacka och tygskor, ja men heja! Inte fan visste jag att det skulle va så jävla mycket snö! Bortsett från snön i Karlstad så var det vår där, det var vår i Hagfors också och sen så kastas den jävla snön ner från himmelen, jävla faaaaan! Med den här stilen kan jag ju lika gärna flytta till alperna eller nåt, för jag blir ju aldrig av med snön i alla fall!

Nä, ni ser, ni ser! Fan vilken jävla helg! På plussidan denna helg var att potatisgratängen och kycklingfilén blev asgoda och att jag vann tävlingen och att jag påskpyntade köket så nu är det alldeles ljust och fräscht i köket. Love it.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0