Leka i snön är så roligt!

Åh herre gud, jag är helt slut!
Vädret har ju som sagt varit underbart idag så därför satte jag och mamma oss ute i solen för att sola och spela yatzy förut runt lunchtid, men sen blv vi rastlösa och tog oss ett varv runt området på sparken med Matilda och sen när vi kom hem igen hade jag och Matilda snöbollskrig och sen mina vänner så byggde jag en snölykta och sen byggde vi en stor snögrotta! Och helvete vad lågn tid det tog, men det var det värt för den blev jättefin.

Så ikväll ska jag och Matilda ut dit och tända en massa ljus och dricka varm oboy, det gjorde jag alltid när jag var liten ooch det var så mysigt, man blir ju lite nostalgisk faktiskt :)

Så nu efter allt bärande av stora snökocklar och massa snöbollar och massa snöskottade och massa snökastande och massa trampande genom djupsnö som räcker upp till höften så är jag helt slut i hela kroppen, gissa vem som kommer sova gott i natt?

Vi fick hämta älsk i Exär också, han mådde så jävla dåligt och jag tycker så synd om honom, han sov flera timmar från det att han kom hem, men nu är han lite piggare i alla fall, tur det :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

snacka om mysig dag

2010-03-08 @ 19:16:54
Postat av: Linda

och stackars alex med sjukan och allt. Kunde inte kommentera på dom andra inläggen av någon anledning, men men. Du kan få klippa mig kanske, lugg. men jag litar på ingen och jag kommer säkert överreagera och skrika hårda ord när det är klart (inte för att du är dålig, jag blir alltid missnöjd helt enkelt).

2010-03-08 @ 20:25:50
URL: http://wrapup.blogg.se/
Postat av: j

:) Tack! allt bra ?

aa super mysigt o vara mamma. iaf till mina små pojkar iaf !!

2010-03-08 @ 20:39:37
URL: http://denrosadammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0