Last minute update

Snart aker jag till lilla Hagfors, igen, och Alex aker till Stromsund, fast nu ar han i skolan och jag fick se en liten skymt av honom innan han stack ivag i morse och sa slutar han klockan fem idag sa jag kommer inte fa se honom pa evigheternas evugheter ju! Jag vet inte hur lange han hade tankt stanna uppe i Norrland men sa lange som mojligt och det forstar jag, absolut! Han traffar ju inte sin familj sa mycket nu for tiden sa det ar klart att han ska stanna sa lange han kanner for det :)

Jag hade ocksa velat bli med upp till Strom faktiskt, men det far bli nagon annan gang det. Jag har inte "tid", jag som ar saaaa upptagen ocksa! :P HA HA HA! Nej men nu kanner jag att jag faktiskt hade velat bli med, kan man andra sig i sista minuten? Jag har inte varit i Strom sen i borjan av juli! Det ar ju skitlange sen ju! Fast da var ju alla dar ocksa, nu vettu tusan vart alla tagit vagen. Amanda ar ju i Ghana och fightas med skorpioner och termiter och krokodiler och Julia ar i Australien och fightas med surfdudes och ja, sa ar det. Jag far aka dit till sommaren istallet nar alla forhoppningsvis ar hemma igen :)

Men jag saknar i alla fall att ga ner pa byn och ta en fika pa simonssons och ga in pa helens klader fast de aldrig har natt hemma!
Tank att man kan sakna det sa mycket, lilla stromsund, otroligt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0