Jag saknar 50-meter!

Gud vad jag saknar att skjuta utomhus!
Forbannat mycket ocksa, det gar knappt att beskriva! Bara tank nar man ligger dar pa korthallsbanan och ska skjuta forsta skottet for sasongen, man laddar och far gora det med ett riktigt skott och inte natt fjuttigt litet skitskott som en luftegevarskula och sa skjuter man och sa ar det lite rekyl och sa far man kanna lukten! Och ni ska veta att detta ar underbart pa 50 meter, sa ni ska bara veta hur javla underbart det kanns att skjuta forsta 6,5-skottet for sasongen! Javligt javligt bra! Det ar bland den basta kanslan som finns :)

Nej, ta bort den forbannade snon sa att jag kan borja panga med de riktiga gevaren ^^
Och ge mig sommar sa att jag far uppleva alla roliga tavlingar igen! En av sommarens hojdpunkter ar SM-veckan och i ar ska jag forsoka att hinna med ALLA tavlingar som ar den veckan, vanligtvis sa skjuter jag dam-junior ligg och stallning och nationellt ligg och stallning, alltsa fyra olika tavlingar, men i ar tankte jag aven hinna med dam ligg och stallning och kanske kanske falten pa den nationella sidan, ja vi far se. I ar gar den i alla fall i Vasteras vilket ar bra for jag har slakt dar! Och kompisar i narheten vilket betyder gratis boende, thank god! :D haha!

Ja man blir snal nar man bor sjalv och betalar alla rakningar sjalv och all mat och allt annat och det kommer alla ni som annu inte flyttat ocksa upptacka en vacker dag, be prepared!

Puss

SM-veckan 2009 i Jonkoping

Varmland tog guld i stallning nationellt :)




Kommentarer
Postat av: Julia

http://www.fashionfirst.com.au/Advertisements/default.asp



Nagot for dig? ;)

2010-03-31 @ 04:17:16
URL: http://romeos.blogg.se/
Postat av: Linda

ja den blev fin faktiskt :-) det gick att ta bort det vita, men Magnus hade ju såklart beställt hem fel mått på motivet. så det var lite för litet. därför gjorde vi så, och det blev ju fint det med!

2010-03-31 @ 13:01:38
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0