Jag och min älskade ^^

Det är ett hallelujahmoment ... Jag är hemma med min garderob igen!
Och det är en obeskrivlig känsla, det är det faktiskt!

Nu, ÄNTLIGEN, kan jag börja se ut som folk igen! :D
Att gå i samma kläder får mig att inse att jag aldrig skulle överleva om jag tvingades flytta iväg någonstans där de inte hade det så bra, kalla mig löjlig och egoistisk, jag är i alla fall ärlig och är inte rädd för att säga vad jag tycker. Period.

Dessutom uttrycker kläder hur du är som person! Och det tycker jag är underbart.
Varje gång jag sätter ihop en outfit tänker jag att jag är ett levande konstverk och det är roligt! Jag vill att folk ska reagera, det gör man med konst. Det är roligt med kläder och skor och väskor och smycken och smink och lite kläder till. Tänk om alla visste det! Gud vilken bra värld vi skulle leva i, om alla gick runt och var såååå snyggt klädda! (så slapp man ju se de där tråkiga som jag inte ens orkar prata om...)

Puss



Så! Nu ser jag normal ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0