Det börjar tryna

Tredje dagen i streck med sol, härligt!
Har njutit av morgonen med frukost och Desperate housewives och sen har jag färgat håret och tittat på Svenska Hollywoodfruar, missade ju avsnittet i måndags.

Funderar på om man kanske skulle ta och gå ut i det fina vädret och leka med min lillasyster, hon kom precis hem från skolan och mamma har åkt akut till tandläkaren för hon bet av en tand, när hon åt skumgodis! Har ni hört! Snacka om otur asså, ni skulle sett! Hela jävla tanden var avbiten, usch det ryser fortfarande i mig när jag tänker på hur jävla ont det måste göra, jag hatar tandläkare, usch och fy och blä!

Ikväll står skyttet på schemat och i morgon får jag se om jag beger mig till Karlstad igen.
Skulle egentligen ha stannat tills på fredag, men jag känner att jag har varit här så länge nu och jag saknar min lägenhet, för att inte tala om min garderob! Jag hade ju bara planerat att stanna här tills i söndags, max måndagen, men nu är det onsdag och jag är fortfarande kvar och grejen är den att jag bara packade kläder för de få dagar jag skulle vara här så nu springer jag runt i t-shirtar och gud vet vad som jag redan har använt, och jag hatar att använda samma kläder två dagar i rad! Tur var väl att jag packade ner underkläder för åtta dagar. Varför vet jag inte, det kanske var mitt undermedvetna som gjorde det.

Nej, ut och njut i solen!
Fast jag vet inte om jag vågar, får så jävla mycket fräknar av solen, uschameja.
Men vem kan motstå värmen och luset? Not me!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0