Desperate Housewives fortsätter att imponera på mig

Oh my god, oh my god, oh mygodohmygodohmygod!!!
Minns ni när jag skrev om Desperate Housewives och vilka snygga omslag de har till sina säsonger?
Well, check this out! Jag döööör! Så förbannat jävla snyggt och konstnärligt!

Det är klockrent, underbart! GOD I LOVE IT!
Titta, bara titta! Man kan ju inte annat än att gilla det, faktiskt.
Och nu har en ny säsong börjat! :D som jag inte kan se... :( för jag kom ju lite efter då jag trodde att det var en skitserie och började titta på första säsongen i höstas, och nu har jag sett fyra säsonger (hihi, jag såg den fjärde på mindre än två dagar, SÅ bra är det) och jag vill se femte och sjätte! Någon som har femte säsongen? :D

Snälla säg att du har!
Jag skulle bli så glad ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0