?

Sitter och velar om jag ska ta bussen 14:10 eller 16:30?
Den första bussen är, plus att jag kommer fram så jag hinner äta lite innan jag ska träna, minus är att den tar så jävla lång tid då den åker över munkfors, dåligt. Den senasre bussen, plus för att den går snabbt. Minus att jag får skutta direkt in på skyttebanan eftersom jag hoppar av vid vågbacken då och då hinner jag inte äta...

Å andra sidan har jag ändå ingenting att göra.
Anna och jag skulle egentligen ha åkt till Marieberg och solat och badat idag men har vi fint och varmt väder eller? Nä. Så vi skippade det, annars skulle vi ligga där och frysa arslet av oss, dåligt. Jag som var så sugen på att bara ligga och lata mig i solen med en bra tidning och Anna, jävla skit.

I morgon åker jag till Göteborg, jaohoooooo!!! :D
Det ska bli roligt och jag längtar! Längtar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0