200610

Har precis varit ute och skjutit ett pass och fy vad bra det gick!
Men allt kommer med ett pris och nu är jag helt slut efter förra veckns skjutningar och förkylningen och gud vet vad så nu ska jag ta lite ledigt. Ja, bara i en och en halv dag men i alla fall! ;)

Åker hem till Karlstad om en timme :)
Det ska bli riktigt skönt att få komma hem men jag vill inte tänka på all post som måste ligga där i en stor hög! Uschameja. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och ta ett långt och härligt bad och fixa naglarna också och äta glass i stora lass! Mmm...

För på torsdag åker jag till Göteborg och på fredag och lördag blir det Liseberg. Vi skippar allt vad traditionell midsommar heter! På söndag blir det shopping och så kommer vi hem sent på söndag kväll. Och det grämer mig lite för sen på måndagen ska jag upp tidigt för att sätta mig på bussen mot Strömsund och min älskling och Amanda och Weronica och Julia och alla de andra som är där! LÄNGTAR SOM FASEN! :D

Mat väntar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0