150610

Jävla fitta. Jag är sjuk.
Redan igår kände jag att halsen började tjockna igen och snabbt tog jag esberitox och gosade ihop mig med varma kläder och Sex and the city. Sen var det näsan. Jag blev jättesnorig strax innan jag skulle sova och så vaknade jag mitt i natten och kunde inte svälja för att jag hade så ont i halsen, åh! Jag hatar att vara sjuk!

Jag har inte varit sjuk på ett helt år!
Vilket är förjävla fantastiskt för att jag alltid blir sjuk varje sommarmånad och varje vintermånad(er). Men jag blev aldrig sjuk i vintras och jag trodde att det berodde på att jag inte bodde i Ström längre för innan jag flyttade dit var jag aldrig sjuk men när jag hade flyttat dit så blev jag dödssjuk varje vinter.

Nä, jävla skit.
Nu måste jag ner på Hagfors och köpa halstabletter och glass, och ikväll är det speedway också, kul kul. Hoppas det blir varmt och soligt för jag har ingen regnjacka! Bara en sketen liten skinnjacka som jag säkert kommer frysa arslet av mig i.

Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0