Zzz

Usch för denna natt säger jag, USCH!
Jag har sovit en timme och 40 minuter totalt, fattar ni! Knappt två timmar!
Jag var så jävla trött när jag gick och la mig igår, och när jag är för trött då kan jag verkligen inte somna. Ju längre tiden gick ju varmare blev det och sen bara låg jag där och vred på mig fram och tillbaka. Under den korta tid jag sov så hann jag drömma att jag var på liseberg och sen helt plötsligt var jag i en lägenhet där jag stod och spydde ner för balkongen, underbar dröm, verkligen. Så när jag vaknade igen efter det så mådde jag bara illa och kunde verkligen inte somna. Och det här är inte alls bra!

Jag är dödstrött, verkligen och jag skulle behöva sova några timmar för att komma i form igen. Men det går inte. Jag ska ner och träna med Felix nu och sen ska jag hem och ringa den där Carl och sen ska jag skynda mig att laga mat och sen ikväll, håll i er nu, ska jag och Alex testa på SATSAFRO. Afrikansk dans på SATS, HAHAHAHAHA!!! Det kommer bli svinroligt! Sen i morgon ska jag på bodyjam, dans till moderna låtar, men det gör jag själv tack, ska bli hur kul som helst! :) Alex är lite tveksam till det här, jag med förresten, men gud så skönt det kommer kännas efteråt när vi har skakat loss allt vi har! Och tänk! Vi kanske får göra den afrikanska myrsloksdansen (min segerdans) Ni vet den som de dansar i en av mina favortfilmer Can't buy me love, hihi!

Nej, Felix väntar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0