Ut och resa - igen...

Okej, jag ska ju inte resa långt eller så, bara en timme och 45 minuter norrut. Det är ju ingenting tänker ni! Nej, det vet jag också att det inte är efter att ha rest 12-16 timmar mellan Hagfors och Strömsund eller tvärtom i tre års tid. Efter att ha flängt över hela Sverige på tävlingar från allt mellan Boden till Ystad. Men vet ni? Ibland reser jag faktiskt hellre så många timmar än den korta sträckan jag ska resa idag. Knäppskalle! Men när man ska resa kort så ställer man in sig på att det kommer att gå så fort och då känns det som att det tar evigheter och när man reser långt så ställer man in sig på att det kommer att ta lång tid och då blir man så paff och lyckligt överraskad när man är vid sin slutdestination och man uptäcker att det gick så fort! :)

Ska resa till Hagfors för att övernatta där i helgen.
Ska tävla i morgon, Skyttiadens förbundsuttagning och jag är så jävla pepp på att tävla! Så jävla sugen på att ställa mig där i hallen och mata tior, för det kommer jag göra, mata tior. Jag känner det ända ut i stortån! :D
AHAHAHAHAAAAHH!!! Ge mig lördag 11:00 så jag får skjuta!

Nope, måste diska innan jag sticker.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0