The big day

Idag är en mycket viktig dag!
Idag ska jag nämligen ta mig ut på stan och alla dess affärer och lämna cv och personligt brev till en massa, uschameja... Jag tycker inte om det! Men det är något som måste göras, snabbt.

Även om jag måste göra det så betyder det inte att jag tycker att det är roligt, tvärtom! Det här är hemskt! Men varje gång jag står i en tävling och är nervös och tycker att allt känns jobbigt, de gångerna jag inte får geväret att stå stilla eller de gångerna mina ben skakar för att de är så spända fast man försöker slappna av men det går inte, DÅ ska jag tänka på hur hemskt det är att söka jobb och då kommer den nervositeten jag känner på tävlingen vara en liten smula jämfört med att söka jobb! Så jag får ju i alla fall ut något positivt ur det här!

Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Glöm inte att skriva in att du är skyttetränare för Autistiska ungdommar! Det kommer se väldigt bra ut vill jag lova:) Lycka till!

2010-01-28 @ 13:29:08
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0