Robinsson var en rysare!

Thank god!
Robinssons final är nu över och det var Hans som stog som segrare. Han var en värdig vinnare, han hade viljan och han representerade det som jag tycker är en värdig Robinsson-vinnare. Han stod för egenskaperna att överleva, många egenskaper för att vinna tävlingar. Jag har aldrig förstått mig på det här med pakterna, jag tycker att det är så jävla dåligt! För med en pakt så röstas de bästa och starkaste ut för att de andra vet att de ändå aldrig skulle kunna slå de personen, dåligt. Så rätt åt dig Jimmy, din lilla paktmästare! De goda segrade och du var bara ond och jävlig så thank god! Thank god att Hans med den största viljan vann. Det var viktigt, annars hade jag stängt av tv:n ögona bums!

Usch, det var så spännande! Jag och älsk satt och hoppade i soffan och jag var riktigt nervös! Nervös för att bli besviken om Jimmy skulle vinna, det hade varit så fel. Men precis innan de skulle läsa upp den sista och avgörande rösten tittade jag på klockan och upptäckte att de dragit över programtiden, så om det hade blivit oavgjort hade de ju fått gjort ett moment till för att avgöra vem som skulle vinna och den tiden fanns ju inte, så jag visste att det skulle stå Hans på den sista rösten, god I'm so clever ;)

Robinsson är bra, det lockar fram min tävlingsinstinkt, min vilja att träna, min vilja att tävla, min vilja att vinna.

Jag vill vinna. Jag kan vinna. Jag vågar vinna. Jag ska vinna.

Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0