Nytt år - nya möjligheter

Ja ni får usräkta!
Ja, jag vet att jag har varit vääääldigt off på den här bloggen nu ett tag och ja, jag vet att jag inte har skrivit någonting på evigheter och ja, jag skäms. Men nu ska det bli ändrig förstår ni för jag har fått en uppmaning av Julia! Ja, jag måste blogga kom jag på då, för det är egentligen roligt bara man börjar, man ska inte se allt som jobbigt utan bara göra det istället :)

Vi är inne i ett nytt år och jag känner på mig att 2010 kommer bli ett skitbra år, verkligen!
2010 blir året då jag fyller 20 år, 2010 blir året då jag kommer ta körkort, 2010 blir året då jag kommer att åka till Paris och 2010 blir året då jag, Emelie Larsson, ska göra precis DET JAG VILL!

Jag måste säga att min Nyårsafton var, hm... intressant? JA! På alla sätt och vis!
Det var faktiskt den bästa tror jag, för jag hade så galet jävla roligt! Helt sjukt! Vi skrattade och skrattade och drack och drack och dansade och sjöng, och ramlade, och sköt raketer, och söp lite till och spelade musik och hoppade och skrek och kastade pil och tävlade och halsade och tävlade och sprang och kollade på hästar (ja det sista kunde jag gärna ha skippat!) och vi skadade oss och vi spydde och vi gjorde dittan och dattan, men trots det, så var det den roligaste nyårsafton jag upplevt! :)

Vi låter bilderna säga sitt istället ;)








































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0