Mitt hjärta

Det här mina kära vänner är min pojkvän, Alexander Myrén.
Han är min bästa vän och guldvärd på alla sätt! Han peppar mig till att göra det jag vill och han stöttar mig alltid. Han hjälper mig att komma fram till lösningar och han finns alltid vid min sida. Han vet vad jag behöver göra och han låter mig göra det. Han är den som betyder väldigt mycket för mig och jag älskar honom.

Han är villlig att släppa iväg mig runt halva atlanten för att göra det jag drömmer om och han är villig att flytta inom sverige om det är det jag vill. Bara det finns tillgång till en lärarutbildning så att han kan fortsätta det han påbörjat. Hur många killar är villiga att göra allt detta? Få. Men det är de få vi älskar och jag älskar dig Alex :)

Det var bara det jag ville säga.

Och just det! Han stöttar mig till 100% i mitt sportintresse.
Jag lyckades till och med få på honom en av mina landslagströjor under en fotbollsmatch :D
Han stöttar mig i mitt skytte och förstår när jag behöver träna.

Tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0