Made in Sweden

Jag älskar programmet Made in Sweden, jag tycker verkligen att det är skitbra!
Jag tror det kan ha att göra med att jag gillar Laila, Anders och Andreas så mycket, de känns så riktiga på nåt sätt och inte så plastiga som många tv-stjärnor annars känns. Laila är verkligen en sprudlande våg! Hon är en sån där person som jag skulle vilja känna och om jag skulle välja att träffa en kändis en dag så skulle det bli hon eller Johhny Depp faktiskt.

Har precis tittat på del två. Jag vet inte vad jag tycker om den där nya medlemen Sanne som de tagit in, jag menar, sådär kan hon ju inte bryta ihop heller! Hon måste väl ha vetat vad hon gav sig in på när hon väl började, hon måste ju ha vetat hur stor musikbranschen är och hon måste ju ha vetat allt hon måste göra. Då kan hon ju inte bara komma och säga: Nej men det går för fort och jag känner mig så stressad. Jaha?
Gud jag skulle vara överlycklig om det var jag! Det ser ju verkligen hur roligt ut som helst! Nej, man blir less, vissa människor förtjänar inte ens chanser som de där, verkligen inte.

Jaja, ska inte klaga på henne. Tycker bara att hon beter sig så konstigt. Säger ingenting och sen exploderar hon, stackars de andra bandmedlemarna, fattar hon inte vad hon kommer skada dom i fall hon hoppar av?! Ja herre min skapare.



I morgon är det Clubdag på HM, det gillas!
Ska faktiskt åka in till stan och spana om man hittar något roligt, tveksamt, men jag ger det ett försök.
Har inte varit inne i stan på flera dagar nu, faktiskt inte sen i lördags vilket är väldigt väldigt konstigt eftersom jag i stort sett tillbringar alla mina dagar där i vanliga fall! Så nej, det ska verkligen bli skönt att komma dit. Ska försöka köpa mig en fika på waynes coffee också, mums :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0