En ängel skred in i rummet och den ängeln var du

Världens bästa Amanda är en underbar människa som jag är arg över att inte få träffa så ofta.
Hon är en av de finaste människorna jag vet, vet ni varför?

För att hon ger mig styrka och BONK BONK BONK.

"Låt Det Finnas Frid Inom dig. Låt dig känna Att du är precis Där det är meningen Att du ska vara. Låt dig inte glömma de tillitsfulla, gränslösa möjligheter du och Alla andra föddes med. Må du Använda de Gåvor du mottagit och förmedla den kärlek som har givits dig. MÅ du vara nöjd med dig själv PRECIS SOM DU ÄR. Låt den här vetskapen sjunka in i hela din kropp och tillåta den Att fritt Få sjunga, dansa, berömma och älska.
Den finns för envar och alla. "



Usch vad jag saknar dig! <3


Kommentarer
Postat av: aaamanda!

vi bor PÅTOK för långt ifrån varandra!! jag saknar min slemie ju! :( <3

2010-01-14 @ 18:48:52
URL: http://amandasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0