Det är inge fel med att vara stolt över sig själv, så de så!

Ibland när man får tid över ni vet, kanske när man ligger i badet eller sitter på bussen, står i kön på Ica eller kanske när man tittar på tv så börjar man tänka på roliga saker man har gjort i sitt liv. I alla fall jag :)
Det är mycket jag har gjort som jag är stolt över faktiskt, sen finns det ju såklart saker som jag gjort som jag ångrar mer än någonting, men de sakerna är det ingen idé att tänka på för de går i alla fall inte att ändra på.

Jag är stolt över att jag flyttade hemifrån när jag var 15 år (skulle fylla 16 år).
Jag är stolt över alla skyttebragder jag har lyckats med! Många individuella SM-medaljer i alla valörer + lagmedaljer så många att jag tappat räkningen!
Jag är stolt över att jag valde att gå Estet - musik och inte något jävla samhälle. (TACK! Amanda och Viktor!)
Jag är stolt över att jag varit och tävlat utomlands flera gånger.
Jag är stolt över att jag varit med i landslaget.
Jag är stolt över att jag står på mina egna ben.
Jag är stolt över att jag känner underbara människor.
Jag är stolt över att jag gör något som jag älskar.

Ni ser, det finns massvis som jag är stolt över!
Och man SKA INTE VARA RÄDD FÖR ATT SÄGA VAD MAN ÄR STOLT ÖVER, NEVER!



Jag var stolt när jag och Jan vann guld JSM 2009 i Kristianstad.



Jag var stolt när jag kom med i landslaget första året 2008



Jag är stolt som fan över Lejonkungen!



Jag är stolt över att känna de här underbara människorna! <3



Och den här människan som rest runt halva jordklotet till Australien! <3



Sen är jag stolt som fan över mig själv och Amanda över de här förbannat snygga bilderna!









JAG ÄR STOLT SÅ DE SÅ!

OCH DET ÄR TA MIG FAN INGET FEL I ATT VARA DET!





Kommentarer
Postat av: Julia

Det är helt underbart att du är stolt över dig själv, det borde alla vara! Vilket peppinlägg Emelie:D <3 x

2010-01-11 @ 10:06:26
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0