Desperate Housewives maraton

Idag hade jag och Linda äntligen (äntligen!) Desperate Housewives maraton, wiihoo! ^^ Gud, man blev ju nästan tårögd när vi satte igång första avsnittet och man äntligen fick följa intrigerna igen!
Ja det var en fröjd att se igen, det kändes som att nu var man hel och den där pyttelilla smulan som hade varit borta var äntligen tillbaka, tummen upp för det! Tänk vad lite DH kan göra gott för en ;)

Sen blev vi hungriga. Så vi försökte oss på konsten att steka pannkakor, vilket är något som både jag och Linda suger på, ärligt talat. Plättar och våfflor är inga problem, men pannkakor. Vi gjorde ett tappert försök genom Lindas recept som seriöst var den tunnaste smeten jag någonsin skådat, den var som vatten! Hon mosade första pannkakan, andra blev i två delar. Jag tog över, mosade första, andra blev någorlunda hel, men vi kom båda fram till slutsatsen att steka pannkakor är killgöra och ingenting för oss tjejer. Alex är ett bra exempel, för han har blivit expert. Han kastar upp pannkakorna i luften och vänder dom på det sättet, snacka om stilpoäng, men han är så jävla säker på det och jag blir lika imponerad varje gång ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, ja nu har jag då fått mitt våffeljärn iaf! så i helgen kanske det blir våffelparty!

2010-01-27 @ 15:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0