Dansmaraton på sats

Nu har jag varit på sats och tränat - dansmaraton! Finns det något mer underbart?!
Vi dansade bodyjam, afrojazz och bollywood. Bollywood var lätt roligast! Afrojazz var också roligt men jag gillar den vanliga afron bättre faktiskt, roligare koreografi i de danserna. Bodyjamen var enligt mig helt onödig. Det var tråkiga steg, tråkig musik och det var bara en konditionsdans, så den var väl bra på det viset att man aldrig stod stilla, men kom igen! Man vill ju dansa roliga och häftiga steg! :D

Nej, bollywood, mer bollywood tack! :)
Sen var det jättebra idag! För sats är med i en organisation som heter Dance for life och de samlar in pengar till HIV och AIDS forskning så idag fick man lämna bidrag, jättebra! :)

Jag har blivit riktigt duktig på det där med att lämna bidrag de senaste veckorna!
Jag lämnar bidrag till Haitikatastrofen, till HIV och AIDS forskning, till röda korset, till bröstcancer forskning, jag blir ju näst intill ett helgon här och det tycker jag att Gud ska ha i sina tankar! När jag är så givmild mot världen så måste väl ändå han vara lite givmild mot mig och ge mig ett jobb! När jag faktiskt anstränger mig och försöker få ett. Jag sitter ju inte direkt bara hemma och glor som vissa andra.

Nej, nu ska jag laga Lasagnette.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0