Cross the line

Nu är jag arg, arg arg arg!!! Jag tror nästan att jag förvandlas till en röd jävla tomat!
För en kvart sen kom det en gubbe hit ner till vår lägenhet. Jag satt här i mina sköna ro coh lyssnade på lite musik, lite "Show must go on" lite "Pokerface" och vet ni vad den jäveln säger?

- Nu får du stänga av oljudet. Det skakar i väggarna och det är på tok för högt. (På sån där typisk äcklig värmländska som de gamla jävlarna har. Och hans blick eller skjorta gjorde inte saken bättre!)

Artig som jag är så säger jag att jag ska sänka ljudet vilket betyder att jag lika gärna kan stänga av för inte fan spelade jag högt!

Tänk er en normal nivå på musiken. Ni vet en NORMALNIVÅ och ni som känner mig vet att jag inte gillar att spela musik på tokhög volym för då piper det i mina öron, men nu jävlar är jag så förbannad på den jävla fittgubben! Vad fan lyssnar han med, röven eller?! Jag spelade normalt, fan, vi har grannar som brukar spela som idioter det kan jag erkänna, men fan, det här var inte ens högt! Och jag blir så arg för den jävla äckelgubben har förstört hela min kväll och jag ångar något så gruvligt att jag var artig mot honom!

Jag skulle ha skrikit åt honom och bett han dra åt helvete och säga att han kan köra upp sin jävla hörapparat i sitt håriga jävla arsle! Eller att han kan ta sin förbanande jävla skjorta och dra någon annanstans!

Varför in i helvete finns det sånna där idioter som tror att de äger stället bara för att de gått över åldern 55?! Gud jag blir så less, nej det är inte ens rätt ord! Om den där förbannade jävla kossan kommer hit och säger en sån sak en gång till då jävlar är det jag som berättar ett och annat för honom, fy fan!

Fy fan säger jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0