'Cause I had a GOOD day

Ikväll har jag minsann varit duktig!

Först läste jag ur min bok. Min älskade älsklingsbok är redan utläst! (Jag hatar att läsa böcker i vanliga fall) men den här bokserien är ju underbar! FAKTISKT! Har nu läst En shopoholics bekännelser och den andra delen En shopoholic i New York och jag fullkomligt älskar dem! Och slutet i den andra delen var ju grymt mot oss läsare, GRYMT! ELAKT! Det första jag gör i morgon är att ta bussen ner till stan och mina fötter och pallrar mig in på Akademibokhandeln och köper den tredje delen, jag måste fortsätta läsa!

Sen när jag väl hade läst ut boken så åkte jag iväg till skyttehallen och tränade ett pass och det var riktigt skönt! Jag har varit vilse ett tag, ett bra tag faktiskt. Gång på gång har jag tänkt tillbaka till tvåan då jag sköt så jävla bra! Jag tränade gudomligt bra och jag tävlade jämna, hyfsade resultat. Länge har jag undrat vad fan jag gör för fel eftersom det bara går sämre och sämre. Igår kom upptäckten!

Jag satt och bläddrade igenom gamla skyttefoton på datorn och drömde mig bort till olika tävlingar. Efter en stund hittade jag foton från lägret i Söraby som jag, Karin, Niklas och Johanna hade tillsammans med vår tränare Micke. Jag sköt så jävla bra då! Så grymt jävla bra! Eftersom allt gick så bra då så sa Micke att jag skulle ta kort på min skytteställning. Vi tog från alla vinklar och till sist tog jag kort på mina fötter, vet ni vad jag upptäcker?! Att mina fötter ser galna ut nu jämfört med då! Jag har känt av en spänning i höger vad och flyttat fötterna fram och tillbaka men det har aldrig känts riktigt bra. Nu, idag när jag tränade, så ställde jag fötterna och kroppen precis som jag hade på fotona och vet ni? Det har aldrig känts så bra att skjuta! JAG VAR AVSLAPPNAD OCH ALLT KÄNDES BRA! Tänk att några foton kan göra så mycket! En sån liten sak som att flytta fötterna kan göra så jävla mycket! Vi tog kortena som vägledning om jag skulle gå vilse, och det var ju precis vad jag hade gjort, så tack! TACK MICKE!

Sen nu på kvällskvisten har jag gjort hemmagjord pizza till mig och Alex och den blev faktiskt skitgod! Så då blev jag jätteglad! :D Alex har ätit som en tok så jag vet bestämt att han också älskade pizzan, hihi!

Vi summerar detta som en bra dag, okej?

I morgon blir också en bra dag. Jag ska upp och skjuta på morgonen sen ska jag shoppa med Ludvig som kommer hit och sen på kvällen om jag hinner ska jag dra ner på SATS och boxas :D

Puss

Kommentarer
Postat av: therese

åh vad kul, nu har jag hittat hit också!



Kul det där med bilderna. vad härligt att det kanske släpper nu om du har kännt att du inte varit i balans. grattis!



Kul att kunna följa dig här. Här kommer jag ofta kika in :)

2010-01-11 @ 23:14:58
URL: http://theresedurken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0