30/1-10

Idag är det lördag. Mm. Men jag orkar inte göra något. Nä. Älskling ligger på soffan i morgonrocken efter att ha festat järnet igår. Jag tog mig ur morgonrocken för tio minuter sen. Yey.

Nej usch!
Jag borde verkligen göra något!
Solen skiner, jag borde ta en promenad. Jag är träningssugen så jag borde åka ner på sats och träna. Jag är godissugen så jag borde gå och köpa det nu och inte ikväll när det är mörkt och kallt. Jag vill köpa nya träningskläder för det kan jag inte ens minnas när jag gjorde sist, så jag borde åka ner på stan. Men jag har ingen lust att åka ner på stan, nej fy! Det är lördag och det betyder att det är jättemycket folk i affärerna och då får man trängas och köa till provhyttarna, dessutom är det löningshelg vilket betyder att det är ännu mer folk ute!

Men jag skulle verkligen behöva de där träningskläderna, ska eventuellt ner på sats i morgon. De har dansmaraton! :D Det gillas! Ska dansa satsafro och bodyjam hela dagen, och vad var det mer? Afrojazz tror jag. Kommer bli hur roligt som helst! Dessutom ska älsk med tror jag för han tyckte det avr skitkul att dansa och i morgon får man ta med sig en vän som inte är medlem och så får den träna gratis så han skulle dra med sig sin kompis Simon, det här blir kanon! :) Ska bli roligt att se Simon dansa, jag kan inte ens tänka mig det! ^^

Men det kommer bli skitbra!
Och jag kommer bli lycklig inombords av all dans vi ska dansa i morgon :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0