Världens bästa filmintro

Okej, nu måste jag be er om en tjänst!
Sen jag började estet så har jag blivit skadad vad gäller musik och filmer. Jag ser saker som är små saker, hur basen låter i en låt, eller den där stämman, hur skådespelarna spelar, deras kroppsspråk etc. Innan såg jag bara helheten, men jag måste erskänna att det är mycket roligare att uppmärksamma de små sakerna :)

I alla fall. Här ska ni få en present av mig! Visst är jag snäll? :)

VÄRLDENS BÄSTA FILMINTRO - KILL BILL VOLYM 2

Titta på de två första minuterna av det här klippet, det är hela introt och det ger mig lika mycket rysningar varje gång jag ser det! Gud, jag kan inte sitta stilla, jag får gåshud! Jag hoppar upp och ner i soffan och spolar tillbaka sjuttielva gånger varje gång jag tittar på filmen.

Så, vad tycker ni om introt? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0