Trender

Jag älskar verkligen trenderna som är just nu vad gäller kläder, smink, håruppsättningar, you name it!
Det jag älskar är att det är så mycket! Så många olika stilar och trender och det gör att man kan variera sig, vilket jag älskar. Tycker det är så tråkigt när man kör på samma stil dag ut och dag in, nej usch.

Jag har verkligen fallit för denim-stilen,j eans, jeans, jeans! Jeans är ett klassiskt plagg som följer med oss dagarna i ända, men nu tycker jag att den är något extra. Grejen med jeans är att de finns i så många färger och former och alla, verkligen alla kan använda jeans. Det hetaste plagget just nu på jeansfronten tycker jag är jeansskjortan, åh! Jag älskar den och den finns också i alla möjliga former och färger.

HM har gjort ett suveränt jobb med denimtrenden, så kolla in deras hemsida och inspireras av deras denim-look, you're gonna love it, I promise! ;)

Något annat jag älskar just nu är det transperenta och the nude-look + en kavaj på det! Såg världens mest underbaraste lilla blus på HM häromdagen men jag köpte den aldrig och sen travade jag iväg till Gina tricot och hittade världens coolaste kavaj i färgen nude, oh dear mother of christ! Den var underbar, men dock lite för dyr...

Hoppas snön smälter bort snart så att man kan börja använda sina snygga klackar även utomhus ^^
I och för sig använder jag mina höstklackar, världens bästa vinterskor faktiskt, eftersom det bara är att köra ner klacken i snön så kan man inte halka, love it, men i alla fall. Inget går upp emot att sätta på sig ett par snygga pumps i bara fötter.

Nej, nu ska jag se på Project Runway :)

Puss



Älskar min svarta kavaj :)
Kom ihåg att lägg mindre pengar på typiska trendplagg som inte varar så länge och lägg mer pengar på klassiska plagg som en kavaj, eller ett par snygga jeans, en skinnjacka kanske.



Älskar min jeansskjorta <3
Den har värsta Rocky Horror / Science fiction axlarna, love it.
Den är från HM och är TILL OCH MED miljövänlig!
+ poäng till mig ^^

Och icke att förglömma, mina snygga ormskinnspumps som älskling köpte åt mig
Jag har världens bästa pojkvän :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0