/

Idag blir det stan. Åh, mitt älskade älskade stan som jag inte har besökt på... evigheter! Ja, hur länge som helst! Därför är det på tiden att jag åker dit igen, så att det inte känner att jag överger det. Man vet ju aldrig! Hallå?

Ska bara kika lite :)
Och kanske ta en fika på Espressohouse, vi får se hur det blir. Ska i alla fall kolla in den nya frisörsalongen som de öppnat inne i Mitt i City. När man har kikat in genom skyltfönstret så har det stått så många hårprodukter där och man riktigt ser hur gott de luktar och man blir så sugen på att köpa en massa! MEN, jag ska bara kolla vad de har för priser på klippning och färgning för mitt hår är i desperat behov av en make-over! Kan inte ens minnas sist jag gick till en frisör, men jag tror det var i somras, i juli. Sen dess har jag klippt mig själv för att jag tycker att det är så onödigt att betala typ 350 spänn (om inte mer!) för att bara klippa topparna, det kan jag lika gärna göra själv. Men nu känner jag att jag kan unna mig ett besök hos frisören. Jag vill ha ljusare hår igen, någon nyans. Är så jävla trött på det mörka och trista, och då måste man besöka frisören. Dessutom är det en frid och fröjd att gå till frisören för de tar hand om ens hår så jävla bra! :)

Sen ska jag posta en ansökan om ett jobb idag också, gud vad jag känner mig duktig!
Synd bara att det är molnigt idag, nu när solen har lyst så mycket de senaste dagarna kunde det väl hålla i sig, men icke.

Amanda är i Ghana nu! GALET!
Hon har i och för sig varit där i några dagar nu, men i alla fall! Det är fortfarande lika galet och sååå jävla häftigt!
Fast jag längtar till maj när människan kommer hem igen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0