En dag som alla andra

Har varit nere på sats och tränat ett pass, riktigt skönt faktiskt. Fast idag hade vi en annan tränare, Anna hette hon. Elin var ledig och därför hade vi henne och jävlar i havet! Så annorlunda! Jag slet som ett djur och var nära att spy där på slutet för att jag tog i så mycket! Men som sagt, det var ett skönt pass (bortsett från den lilla biten då). Annars så har jag bakat bullar idag, mumma! :)

Nej jag har fakiskt inte så mycket att säga.
Jag lever, andas, städar, handlar, tränar, söker jobb, spelar piano, ja, inte så mycket alltså.

Nu ska jag titta färdigt på OS för nu har Alex äntligen tittat klart på sitt jävla skitprogram.
Ibland skulle man ha två tv-apparater fan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0