8/2 2010

Idag blev det stan med Linda och ännu mer shopping. Men innan ni säger något i stil med att åh, har hon shoppat nu igen så vill jag bara att ni ska veta en sak. Jag BEHÖVDE shoppa för jag är förbannad och jag var tvungen för att bli glad, faktiskt! För hur mycket jag än har tröstätit eller snackat om det och tänkt på det så har det inte hjälpt, och då vet vi ju alla att shopping är en skitbra sak att göra! Ja, så är det! Och jag tyckte faktiskt att jag förtjänade att gå och gotta mig där i affärerna, så de så!

Så, nu har jag sagt mitt så ni kan ni hålla käften! BRA!

Jag shoppade en goströja i skitcoolt mönster och skitcoola färger och den sitter jag och myser i nu, skitnsygg till leggings, skitsnygg till mjukisbyxor, skitsnygg till bara ben och klackar, you name it, det var ett fynd från Monki. Sen köpte jag den gorgeus discopärlan som jag såg i fredags och det var 75% på den så den kostade bara 87,50 kronor och den var också från Monki och jag såg ut att vara 180 cm eller nåt så den gillar vi! Visserligen hade nog det med mina killer-jeans och klackar att göra som gjorde en illusion av att jag fick megalång ben, sådär som Amanda alltid lyckas med när hon fotar mig.
Sen så köpte jag en present till Alex också eftersom det är Alla hjärtans dag på söndag och det är min favoritdag på hela året bortsett från julafton så den ska bli megabra!

Efter shopping åkte jag hem, tvättade, handlade. Sen orkade inte jag laga mat så jag och älsk lyxade till det och åkte ner på stan och käkade pizza och fy helvete vad den var god. Efter åkte vi upp till Linda och Magnus och hade filmkväll och proppade i oss en massa popcorn och jordnötsringar och coca-cola, ja uschameja, det får bli sats i morgon och afrodans :D

Filmen vi såg var inge bra, så jag rekomenderar den inte faktiskt. The ugly truth var det och vi skrattade tre gånger i hela filmen, och då var det knappt roligt. Ännu ett dåligt försök att ta sexskämten till level 2010, stort misslyckande, tråkigt, överansträngande. När ska de fatta att det inte alls är roligt med sånna där skämt?! Sexskämten à la 80 och 90-tal är roliga, men kom igen! Gud jag blir så less, jävla skitfilmer som kommer ut nu för tiden. De kan lika gärna skita i att publicera dem för de får bara dålig kritik i alla fall.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0