2 februari 2010

Nu har jag och älsk precis avslutat Sagan om ringen triologin och jag gråter lika mycket varje gång! Det är ju sånna fina filmer, faktiskt! Historien är jättefin om man tänker efter så det är väl inge konstigt att jag sitter och gråter floder i slutet? Nej, just det.

Annars så har jag skjutit idag och det gick ganska hyfsat faktiskt. Det känns jättebra och med tanke på hur det känns så borde jag skjuta 400 poäng, helt klart! Men det slinker alltid med några nior, det får jag jobba på!
För till helgen är det Skyttiadens regionsuttagning och den måste jag klara av för att få skjuta Skyttiadens riksfinal. Skjuter jag som jag gör på träningar så går det utan problem, men nu är det ju såhär att träning och tävling inte riktigt är samma sak, men jag jobbar på det! Det borde inte kännas någon skillnad för man gör ju precis samma sak hela tiden, enkelt.

Asså, jag vet inte vad jag ska skriva, finns inte så mycket att säga. Jo förrsten! Efter träningen så köpte jag senaste numret av CHIC (min bibel <3) och jag hittade en skitsnygg frisyr! Så den testade jag att göra nu på kvällskvisten och det blev skitsnyggt! Längtar tills jag ska ut på partaj för då får nog den pryda mitt huvud :) Ett + var att den gick att göra på drygt en kvart och det var ganska enkelt faktiskt men det ser ut som att man spenderat tre timmar på den eller något, sånt gillas! ^^

Disney lämnar landet snart!
Hon sticker iväg och kommer hem i maj! Helt rätt, jag skulle också sticka ifrån allt slask om jag kunde.

Puss

Kommentarer
Postat av: aaamanda!

nästa gång får du la hänga med;)

2010-02-02 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0