Från sensommar till höst

Sommar och sol är över vad det verkar. På ett sätt gör det ont så in i helvete för jag hatar snö! Jag hatar slask och jag hatar regn och jag hatar när det är kallt! Men jag kan inte låt bli att längta till hösten i alla fall. Hösten är underbar för oss som älskar mode och kläder, massa lager på lager och massa snygga skor som stövlar och boots och pälsar! Åh, jag älskar min päls, den är så jävla varm och skön, ett bra köp! (Den är fejk naturligtvis! Skulle aldrig falla mig in att sätta på mig ett riktigt dött djur,usch!) Jag ska köpa en ny päls nu i vinter och en fårskinnsjacka, har sett en skitsnygg i ellos som är i ljus mocka (tror nog att det är fejk det också faktiskt) och massa fårskinn och det är vrålsnyggt! Men samtidigt vill jag ha en skinnjacka med fårskinn, ni vet som den typiska pilotjackan, åh, underbart!

Nä, hösten blir nog inte så hemsk i alla fall nu när jag kan börja använda alla mina snygga kläder igen, jag vet, jag säger så inför varje säsong, sommar som vinter, men nu är jag faktiskt trött på dessa jävla gladiatorskor och bara ben, det är fan inte ens snyggt längre! Det ser ju fan inte klokt ut när de kommer strosande i sina gladiatorskor, barfota i dem förstås och till det har de en fet höstjacka, som om det vore skitkallt ute men att det inte gör någonting för deras stackars fötter, let's face it! Sommaren är över och långt långt borta!

Här nere är min skitsnygga kakigröna långklänning som kommer att användas flitigt i höst. Med höststyling naturligtvis! :) Ett bar feta klumpklackar i trä och en snygg jacka på det, fårskinn helst ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0