VIP-shopping, jao!

Att kliva upp halv sju var ingen höjdare.
Nä, verkligen inte! Jag hann ju knappt göra mig i ordning eftersom jag har blivit så seg på morgonen av att gå och vara arbetslös och så hann jag inte ens äta frukost! Visst, jag skulle få frukost på HM men jag visste ju att det säkert bara skulle vara en macka (jag hade så rätt så rätt!) och en liten ynka macka räcker inte för Emelie Larsson, jag behöver mycket mat annars svälter jag ju!

Men det var mys att shoppa på HM så tidigt, och vad mycket folk det var!
Jag kunde ju inte ens i min vildaste fantasi tro att det faktiskt skulle vara sååå mycket folk redan vid halv åtta, men tänk! Det kunde det, galet egentligen.
Jag köpte en lååååååång randig klänning! Och ett nagellack och en svart transparent topp med spets som jag tycker är fin som satan. Det blev billigt! Sen gick vi vidare till massa affärer men det var tråkigt och sen avslutade vi på Bik Bok och där köpte jag två finfina, ja vad ska man kalla dom? Bh:ar fast det inte är det, ja det är sånna fina som man ska ha under transparenta plagg och så, en leopardmönstrad och en korall blev det.

Jag har fastnat för leopardmönster! Och jag har ingen aning om varför?
Kan det vara för de svenska hollywoodfruarna som praktiskt taget badar i leoprad? Nä... De har ju så dålig klädstil så jag skulle aldrig låta mig själv, eller ens kunna för den delen, inspireras av de där tanterna på 50 år.

Ikväll ska jag och älsk ner på mer VIP.
Det är ju badmopdevisning och så en massa roligt, kanske ska ta och äta lite gott också, vi har inte betsämt oss än. Och vet ni! De hade värsta brittiska marknaden på torget med STOOOOOORA kakor och bröd och godis! Som ligger på fina fat och ser så förbannat jävla goda ut! Fudge, choklad, mmm... och så var det mat förstås och ost, vilket jag gillade mindre, men skit samma. Alex verkade ju tagen av det hela så vi ska dit ner sen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0