Valborg

Idag är dagen då tonåringar som jag super skallen av sig, blir full som ett as och springer runt och skriker en massa, men dagen till ära så ska jag skippa detta i år. WHAT?! Tänker ni, men så är det!
I fem-sex år har detta varit en dag då jag har festat för full rulle och ärligt talat så är jag lite smått less på det. Så ikväll ska jag och min älskling vara tillsammans med min familj och äta en god middag och dricka gott och så ska vi spela wii och lite roliga sällskapsspel, ja det låter faktiskt inte helt fel! Vi ska ju såklart se majbrasa också här på området och pappsen ville att Alex skulle ta med gitarren ner så det kan ju bli mys det med, annorlunda, men roligt :)

Tänk vad skönt!
Nu när det ändå är så fult väder så slipper jag vara ute och supa och springa runt i höga klackar till tre på natten, great! Bara det gör att det är värt att göra som vi valt att göra i år! Ludvig ringde i och för sig förut, han skulle ha fest och ville att jag skulle komma, men det får bli en annan gång. Jag kan supa 364 gånger av de andra dagarna på året och just idag vill jag vara med min underbara familj :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0