update

Om exakt en halvtimme tar jag bussen hem till Karlstad :)
Jag och mamma har hållt på och pysslat och sytt en massa idag så ni får se hur fina kuddar jag har gjort! När jag har en dator som fungerar... Alex har ju köpt en ny nu och han kommer hem på tisdag så på onsdag kanske ni får se hur det blev :) Riktigt roligt var det i alla fall och jag är riktigt nöjd med resultatet! Det är så roligt att göra eget för det blir så personligt och exakt som man vill ha det.

Och solen skiner! Och det är jättejättevarmt! I like it alot ^^
Så jag och familjen har suttit ute och solat hela dagen typ och rullat upp byxorna och solat benen och det var gôrvarmt! :D

Nej, nu ska jag packa det sista och sen sticker jag :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0